Mycket

Gjorde en jobbig insikt idag när jag insåg att jag faktiskt är här för att plugga. Satt och stirrade på boken och kände ångesten växa, som tur var så ringde Sofia så jag fick ett giltigt skäl att skjuta upp det ett tag till.
Det faktum att boken faktiskt var intressant gjorde inte saken bättre. Läste nästan allt jag skulle, tar resten imorgon. Plus dom två andra.. Klart det löser sig.

Förresten var det viktigt att jag förflyttade mig från kylskåpet där alltför goda saker lockar. Funderar på att ta och lägga mig i sängen och ta igen förlorad sömn. Sov inte mycket alls inatt, mycket som virvlade i huvudet plus att jag inte mådde så bra efter dagen/kvällens svullning med Malin. Vi var duktiga och bakade bullar, tyvärr glömde vi smörja dom, båda satser.. Och första satsens recept var värdelöst. Men ätbara var dom.

Var påväg hem när det bestämdes på utgång. Så mycket jag skrattat dom senaste veckorna, det är sjukt. Har verkligen gått och blivit ett dampbarn. Men det sägs väl att folk blir som dom umgås? Förstärkning iallafall.
Vet inte när jag kom hem, men då jag tydligen såg sjuk ut och hade skola idag så var det ju bra att jag gick och la mig. Fick ett sms halv tre där badplanerna blev verklighet. Kan ju inte varit annat än skönt att bada nu?

Dagen har innehållit enkätundersökning på stan. Pratade med några riktiga stjärnor. Den sista tanten som jag talade med visade sig komma från Ö-vik/Själevad, men hon var inte MoDo-it. Fick veta att Näslund är en riktigt skön person medans Foppa är en fjant.

Gjorde även ett misstag att öppna ett mejl på lektionen idag, tvekade när jag såg det.. Deprimerande läsning? Ganska. Snacka om att jag ångrar mitt val, herregud. Det vore en sån lögn om jag skulle säga att jag lider. Klart det finns stunder som inte är så bra. Men jag skulle inte sitta där jag sitter idag om jag brytt mig. Livet blir vad det görs till.



Får se vad morgondagen bjuder på för roligheter.



Har jag sagt hur glad jag är över att vara här och göra det jag drömt om i hela mitt liv med dessa underbara mänsker?



Äh va fasen, ajm just singing that melody! (Can i get your number?)

Kommentarer
Postat av: Josse...såklart!

Här kommer ett mail ifrån mig.



Är du trött på att vara dig, tänk då vad jag får stå ut med att vara mig, är inte det värre? Jag skulle inte ens önska min värsta fiende att vara mig!



Jag älskar att hata



2009-05-18 @ 02:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0