Platå

Okej. Borde jag vara lättad över att jag inte känner någon panik, eller är jag bara dum i huvudet? Ih. Blir så less på mig själv, samtidigt som jag tydligen alltid jobbat bäst såhär.. Kan alltid hoppas att det är en bra kvalité.


Carl-Einar Häckner ikväll, fick gå gratis. Han började ganska tamt (jag vet.) men sen började han leverera saker som riktigt gick in i kroppen på mig. Jag trodde inte att han hade sånt djup. Jag säger bara platå och ryser i hela kroppen. Ska skriva ett referat om det, i början kändes det mindre bra tills han sa repliken som jag kommer bygga upp det hela från. Dock inte platå-delen.

Synd bara att vi satt längst fram och han sjöng och väntade sig respons från publiken. Alla sjöng utom en tydligen, skrattade tyst inombords när han började råsirra på gubben brevid mig. Behöver jag ens nämna att han flyttade blicken till mig istället? Och att jag skulle sjunga tillbaka till han, ensam. Hur är det ens möjligt. Men jag har fina skor iallafall..

I pausen kom saknaden efter Black Noise (?) över mig, då jag blev upptvingad på scenen av jordens snyggaste mänska. Det är en dag att minnas.


Gjorde nog en riktigt stor tabbe idag med.. Ibland går det att fundera över min begåvning. Måste ringa och kolla upp skiten imorrn. Satan också..



Nä, om jag ska ta och dra en snabbdusch. Trotsallt skola imorrn och.. (skrik.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0