Reaktion

Bryskt uppvaknande, men samtidigt så nödvändigt. Behövde en spark. Även om jag gick omkring i ångest ett tag.. Försökte samla mina tankar men det var ett omöjligt uppdrag. Lite paralyserad, som tur var så skulle Isa och Nicole ner på staden. Vem kan gå omkring med hjärnspöken i det sällskapet?

Väl tillbaka på Ankars hade mänskorna sex påsar var som dom skulle försöka bära hem. Det slutade med att dom fick skjuts av bovärden, jag skrattade hela vägen hem. Själv hade jag bara två.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen, vi har alldeles för dåligt inflytande på varandra.

Ikväll blev det pajbakning och tv-tittning. Amerikanska plastikkirurger, dom är en annan värld.



Har drabbats av flashback-saker som jag helst varit utan. Jag är knäpp och antagligen inte så säker på min sak. Ja jisses.



Nu ska jag sätta mig vid radion och lyssna på.. natt i p3 och p4. Har glömt om det heter det, så längesen nu. Men behöver den avkopplingen samtidigt som jag ska ta tag i mitt referat. Jag har varit en idiot och vill det helst inte igen. Så.



gravity keeps my head down, or is it maybe shame



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0