Splittrad

Har nyss ätit frukost (!) efter en promenix med Elin. Var skönt att gå ut och få annat att tänka på efter en riktig jobbig natt. Kunde inte somna igår, min grubbelgen gick på högvarv. När jag tillslut somnade drömde jag att jag dog och vaknade illamående. Alltid lika kul att krossas mot ett berg i en bil. Självklart.

Fick för mig att jag skulle isolera mig hemma och aldrig visa mig ute då det bara leder till att jag gör illa mig. Kan stoltsera med ett blåmärke under ögat som idag, snart tre dar senare, börjat ömma. Så kan det gå.
Men jag har insett att jag är ett praktexemplar på att dom flesta skador sker i hemmet. Dom veckorna jag bott här har jag gjort illa mig mer än.. ja. Normalt.
Krossade ett glas och spetsade foten. Det kliar och håller på så jag hoppas det tyder på att det läker och inte att det är glas kvar.


Mina nya gröna skor är helt underbart sköna och jag funderar starkt på att köpa dom röda också. För.. damdamdaaam, det är inte pumaskor. Borde firas att jag brutit trenden.


Ska iväg till skolan sen runt elva och plugga lite. Seminarium på torsdag och jag vet inte vad jag ska vänta mig. Det känns bra.. jätte. Jag tror att det kommer gå bra.
Efter det blir det staden där det ska jagas mixer. Jag vill ha smoothies. Mumsfilibabsingen. HIttade åt den fulaste mixer jag sett på internet, men ska kolla in Åhlens först.


Först uppdatering på världen. Ajjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0