Hjärntom

Sitter i sängen och flummar runt, har ingen hjärna idag. Fryser om fötterna gör jag också. Vädret är inte så lockande heller. Vaknade alldeles förtidigt.
Drömde om människor som badade i bajsvatten. Intressant.

Gårdagen var kul, iallafall är det det jag tror. Har inga minnen, förutom tiden hos Isa med god mat och roliga människor. Men efter att jag halsade cidern tillsammans med Jonny så försvann hela kvällen.
Några små fragment som kryper sig fram men ett stort mörker. Precis som planerat. Tss. Kick-offen, släng dig i väggen.

Dagen spenderades på staden och som vanligt har vi dåligt inflytande på varandra. Jag gick och spontansköt mig. Nicole fegarslet Jensen gjorde det inte. Vet inte riktigt varför jag egentligen gjorde det, men impulsgrejer är ju alltid roliga. Äger en ny jacka nu också, var precis vad jag behövde.
Hela dan var full med glädje och kvällen blev ett bra avslut på en bra dag.



Ska få tummen ur och kolla vad folken gör, orkar inte sitta (läs ligga) här mer, men jag måste bygga upp det först. En värmande dusch skulle inte sitta helt fel, är rädd att mina fötter förfryser snart.


Jag ska på hockey inom en snar framtid, det gör mig lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0