Välkommen

Vad får jag för att jag lyckades boxa till kniven en gång till? Smack, rakt över handryggen. Så kan det gå.

Världens fulaste mixer står på mitt bord just nu. (Den var större än förväntat.) Imorrn ska det inhandlas yoghurt så jag kan göra en efterlängtad smoothie. Musmfilibabsingen så att säga. Proppfull av blåbär, hallon, banan och kiwi. Egentligen borde jag fixa lite is också, men min frys är full. Går knappt att stänga dörrn..
Då kan jag göra frozen fruit-drink. Åh.. Det är gott.

Har äntligen fått tummen ur och köpt en kalender, kanske får lite koll på mitt liv nu. Det ska bli skönt. Trotsallt så kan det vara en fördel att ha någon sorts koll på vilka dagar det är lektion.
Fick även tag på en galltvål. Tyvärr verkar inte fläcken vilja förflytta sig så som jag vill att den ska göra. Får se slutresultatet imorrn när dom torkat. Upptäckte en oljefläck på dom med, vad gjorde jag egentligen i fredags?

Men det finns större problem än så här i världen. Jag ska inte klaga. För om sanningen ska fram så är det riktigt längesen jag mådde så pass bra som jag gör nu. Lite trött bara. Ska sova. Upp tidigt imorrn och koka ägg.
Sen blir det kväll och vi ska fira. Fira som om det inte finns någon morgondag. (Haha.) Skratta och ha kul, precis som dom senaste veckorna till 99% har sett ut.
Varför fokusera på den dåliga en-procentaren. Onödigt.


Hur smart det var att välja radion framför musiken? Ha   ha. Jag är inte bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0