Gloria

En vecka har praktiken pågått idag och det har varit den roligaste skolvecka sen jag började här. Det känns så skönt att lyckas driva igenom sina ideér och inte ge efter när andra suckar och inte orkar. Många viljor och åsikter. Och nu har vi lyckats skapa ett program, ja jisses. Begåvningskurvan är inte längre en kurva utan ett streck rakt upp.

Gårdagen gick rakt upp i toppen av bra skoldagar. Klicken äger rätt rejält.


Har tillbringat kvällen hos Malin. Färgning stog på schemat. (En färgning som skulle tagit form förra tisdan, men utan färg är det svårt att färga.) Jag skulle vilja säga att jag har enfärgat hår nu, men det vore att ljuga.. Meeeeen, det hade kunnat vara värre. Tillexempel att det orange/gula inte tonats ner när håret torkat riktigt.
Nicloles moder sa nått om kyckling. Jag vet inte, det var ju som genom telefonen och på skånska. Svårt att riktigt kunna tolka rätt. Förresten så hade nog inte kyckling använts om inte Lillpippin var ett aktuellt ämne.
Från och med idag kan jag stoltsera med orange "utväxt". Men det försvinner blir nog bättre (förhoppningsvis) efter några tvättar med silverschampoo.

Nä, nu ska jag leta åt några låtar. Radina mig lite och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0