Pravda

Slusk, slusk, slusk. Vet inte vad problemet är egentligen. Men, nä. En rejäl omvärdering och renovering hade inte suttit fel. Och en hjärna som kan sluta tänka på saker som "snälla, nej." och som då självklart måste ske.
Ja jisses. Varför bara en? En dag kan innehålla mycket intressant.


Efter fyra timmars sömn inatt är humorn och humöret på en rejäl bergochdalbaneresa. The Klick spelade in sista grejset idag och nu är filmen färdig. Jag har ringt runt och hoppas på det bästa.
Vann nästan ringkastartävlingen på tumme, men Maria det arslet var ju tvungen att förstöra det ögonblicket. Men, det går ju inte att alltid vara bäst.


Ikväll är det spelning som jag vill på men som får bortprioriteras. Bah. Jag hatar det. Måste tvätta och orkar inte göra det försent efter nattens ickesömn. Ska jag överleva morgondagen så bör jag få några timmars extra inatt.
Fast, morgondagen kanske inte blir som den va planerad, så det hade kanske gått att sparas tills imorrn och då hade det blivit likamed konsert ikväll.
Men inga svar gör det inte lätt här i livet. Överskattat och allt.


Nu blir det promenix ner till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0