Klarhet

Ett stort ögonblick. Jag lyckades att se en film utan att hålla på med en massa annat. Det är häpnandsväckande. Just ask Knurbiknarb som är den senaste jag såg film med. (Fast, lite sms:ande blidde det. Tydligen skickade jag väldigt detaljerade brev när jag var liten. Blir kul att läsa nästa gång jag tar mig till Junsele.)

Så mycket att säga och så lite ork till det. Tiden får utvisa. Hur som haver. Förglöm icket.



Poopas och jag va i kyrkan.
Vackert orgelspel (dock inte från min sida.)
Vackert sångande. (Väldigt mycket från min sida. Höhö.)




Skepp ohoj, med Sandra
blir det skoj.

Gjorde denna snygga upptäckten
påväg på Ica.


Vad som kan hända om någon
snurrar vid ett dike och om någon skulle råka
snubbla av asfalten?



Inte alltför förvånande.


Da poppkårnmaster.
(Fast det är lögn, jag bara va
da överhällarmaster.)


Tyvärr blev det inte något knäppt av grillningen på sjön. (Tappade ner två korvar i elden.) Så, det få bli bilderna från grillningen när jag va hem förra gången.




Jag älskar eld.


Gjorde en rätt konstig resa under påsken. Men det är en helt egen historia. Hur som haver känns det väldigt orättvist att denna mänskan har sömnproblem. Det var bättre förr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0