Verklighetsbrott

Far away
This ship has taken me far away
Far away from the memories
Of the people who care if I live or die


Vad jag vill vrida volymen på högsta volym. Denna låt gör mig galen.


Skjuter upp verkligheten ett par dar till och stannar kvar i min bubbla. Antingen är jag bra på ljuga för mig själv, eller så kräver jag verkligen inte mer. Och om jag på detta sätt kommer bort från saker jag föraktar, då blir det till att ta sig en betänkelsetid.



Piss; Gissa vad jag införskaffade för nittionio riksdaler för en stund sen. Jag ser det som ett bevis på att det är bra att vänta. Jag sparade in trehundra. Det är faktiskt inte illa pinkat!


Starlight
I will be chasing a starlight
Until the end of my life
I don't know if it's worth it anymore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0