Yrande höns

Efter turen till staden och systemet dog jag i min säng. Min bäbis-period går vidare. Bortsett från att jag inte har blöja och skriker när jag vaknar/är hungrig/har ont i magen/blabla, så går det ju att börja fundera vars världen är påväg.

Har haft väldigt konstiga tankar/drömmar dom senaste timmarna. Så konstiga att dom gick rakt ner i magen och hade fest. Som en viss Homer Simpsons säger "Jag har spyende fjärilar i magen."
Fast, mina var ospyende. Dom var nog mer fulla, blinda eller helt enkelt dumma i huvudet. Det är intressant hur olika saker påverkar.



Snart tvätt. Ska inte glömma att sätta på maskinen, ska inte glömma att sätta på maskinen, ska inte glömma.... Poo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0