Budskap

Ligger och försöker lista ut vilken låt som grannen spelar, samtidigt som jag skakar som en tok under täcket. Försöker hålla tankarna åt ett annat håll. Kanske är det Kanye? Det vore ju onekligen ett framsteg.
Fyra scrubs-avsnitt i rad, dock inte än på en timme. Bör nog inte vara vaken så länge.. Helst hade jag velat hoppa och svurit, men vad ska jag göra åt saken?

Det gick tydligen bra för Grabbarna Grus, det sprider värme. För alltid.


Hur som haver, jag lever. Datorbatteriet försvann, täcket är tunnare än jag trott. Saknar min ena kudde. Önskar mig ett annat.. nånting. Tusiken, skulle sätta på Kate Bush, men min bookare går inte att nå.

Tack och lov för att skidskyttevm tar sin start.


Försvinn. Vill inte ha dig här.

Kommentarer
Postat av: Urban

Sitter du p bloggar på en förfest? Inga bra tecken detta. Nej nej nej- Zac är igång på min tv. MUMS!

2009-02-14 @ 00:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0