Eftersökning

Har tappat något väldigt viktigt. Det svåra är att jag inte vet vad eller vars.
Möjligheterna att lyckas hitta åt det reduceras radikalt då och för varje tid som går minskas det ännu mer.
Vad det nu är och vars det nu tagit vägen sänder jag ut en saknande tanke. Kom tillbaka.. snälla?


Satt och bet i pennan helt uppe i radiosändningen av stafetten. (Resten av klassen blev lyckade final cut-mänsker.) Det blev silver.. Jesus. Tråkigt att guldet skulle slinka ur näven, men silver med detta lag!
Tack och lov för att Ekholm fick göra ett bra lopp innan detta och tack att han höll idag.
Offrar gärna sånt jag inte förstår för att få lyssna med tårar i ögonen och pennan i munnen. Glädje.

Men det vore dumt att påstå att jag inte lärde mig nått på dagens final cutande. Jag vet nu hur en wave-fil läggs in! Tack vare Mozart så fick min anti-självmordsfilm ett helt nytt djup.
Lite stolt blev jag.


Tog ett viktigt beslut för min räkning nyss. Kommer säkert ångra det imorrn, men allvarligt talat. Det fungerar inte längre, förresten så ska min rådvillhet inte kombineras med andra saker.


Nu: tandstädning.
Sen: Välförkänta Scrubsavsnitt.
Imorrn: Kaotisk tenta.

Då: En dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0