Intravenöst

Sandra
Hej Sandra, det är Kristian!
Vilken Kristian?
Eh.. Ja, alltså. Är det här Sandra?
Jupps
Sandra Bryntesson?
Jäs
Hmm.. ja alltså.. jag tror ändå inte att det är rätt Sandra..
Okej?
Ja alltså.. jag skulle ringa min chef Sandra Bryntesson.
Ja då har du definitivt inte kommit rätt. Haha.
Eh.. okej, ursäkta så mycket.
Det är lugnt.

Chef Sandra Bryntesson, nej usch, det vill jag aldrig bli. Höhö. Har planer på helt andra saker.

Så lärde jag mig ordet avbajsad och det kändes värt det igen. Vem har påstått att jag inte lär mig nya saker?


Yes we feel bad in winter
We act a little bit strange
The dark sky threatens me daily
Makes me alter and change, change, change, change


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0