Tårfyllt

Sorgen fick knappt lämna Ankars innan det var dags igen.. Jag satt och slöläste på aftonbladet och hamnar på en sida med bilder, klickar mig igenom utan att egentligen veta varför.. Och.. då.. det är då det händer..  Om jag tyckte det här med med bluff-granne var jobbigt så är det ett lätt slag i magen, den nya sorgen däremot.. Det är mer ett hån.

På bild elva är det min markimarki, min älskade markimark som gått och blivit gammal den jäkeln. Hur gick det till? Visst, stackarn har för några år sedan nått den hemska åldern som börjar med en fyra, men ändå.
Okej, hans bror gick och sköt ihjäl sig, det bidrar ju.. men ändå.

Min markimark har gått och blivit en man i Urbans smak. Far och flyg.

Fast, han är ju trotsallt min marki. Dom här orden är till marki:

What about love?
Don't you want someone
To care about you?
What about love?
Don't let it slip away
What about love?
I only want to share it with you
You might need it someday

Nåja. Det hade kunnat varit värre.. Tillexempel att MoDo förlorat med 6 - 1 mot Linköping.

Jag tror det kallas bah. Jag som trodde att dom skäpt till sig, men icket sa nicket. Kan hoppas att Foppa bidrar med självkänsla till laget och rolighetskänslan. Mänskan borde lagt av efter Vm -06 som den stjärna han faktiskt är, men istället försöker han fortsätta spela efter operation efter operation.
Om det inte är kärlek till sporten vet jag inte. Eller ett farligt förhållande som han borde bryta sig ur.
Hur som haver vill jag se ett bra MoDo i slutspelet.

Kommentarer
Postat av: Urban

Du kan skicka marki till mig sen. DU vet vars jag bor!

2009-02-01 @ 23:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0