Urgång

Det är rätt skönt ibland, ibland då det är skönt. Gånger då verkligheten slår till på ett bra sätt. På ett uppvaknande sätt som ändå skänker hopp om en bra morgondag.


Var tvungen (egentligen skulle det stå: Gatt sätta på.. men.. tusiken.) att höra Perfect Symmetry, för den gör mig glad. (3:05. Det är poesi.) Och jag är glad. Glad trots att jag fått besök av ett hatfullt ting. Men vem är jag att bittra på? Nä, jag skänker närmsta möjliga död. Muahahaa.


Att lätta, eller nått sånt. Hur som haver ska min säng bli grymt skön. Lär ska vakna och önska mig en vattenflaska, förhoppningsvis sisådär 08:45. Kanoners och bra.
Heja Sverige. Fast mest Björndalen, för han är bäst.


Tack?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0