Utantill

Ett Ally McBeal-tillstånd idag. Under tentan kunde jag se mig förminskas en meter och sedan springades hoppa ut ur rutan och försvinna. Det hade allt vart något. Oväntat om inte annat. Ett sandra-format hål.
På två frågor stog det rita. Fast det är inte hela sanningen, det var nämligen ett utropstecken. Då hörde jag skottet.
Rita!

Mest skyller jag på min natt. Har inte sovit nånting, fast det är det enda jag gjort. Aldrig nånsin att jag drömt en sån dröm. Aldrig nånsin hoppas jag på att göra det igen. Vet inte  vad jag skulle få bevisat för mig?
Satan. Det kallar jag mardröm av många olika anledningar.
Tror att jag är arg. (Det är lögn, jag är Skalman. Jag tror inte. Jag vet.) Alldeles omöjligt bragjort.



Idag vet jag inte vad jag skulle göra utan poopern. Nu har jag gratis sms på mobilen och mina saker som jag inte hunnit skicka in är inskickade. Puh. Fick lite småttpanik då jag insåg att det inte gick att komma in på sidan, men Poopern does the shit. Åh jäääs.
Nu slipper jag sitta och gråta. Det är alltid positivt.



Ska snart rulla bort till Schampaolo. Jag tvingade in mig. Jag är en god mänska. Korkad, men ack så god. Men mest av allt.. då önskar jag mig att MoDo tar och skärper till sig. Kval och jag blir galen.
Håller allt jag kan på att det ska kunna på något sätt kunna bli slutspel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0