Tillstånd

Det som inte dödar härdar, det är min paroll just nu. Måste tänka positivt. Du dör inte. Punkt. Men nog satan är det jävligt att det ska hända?
Jag vill inte, men det är ju bara att stirra sanningen i vitögat och säga: Good luck chuck, jag är för stark för att brytas ner.

Hur många gånger det är möjligt att skämma ut sig i systemetkön? Väldigt, väldigt många. Fråga bara fröken Tja blandat med allt annat. Ja jisses. Jag skulle ju vilja påstå att om du aldrig gör bort dig i livet har du missat en stor del av verkligheten. Så sant som det är sagt även det.


Hur som haver så var jag och Urban ner på staden idag. Påvägen hem fick Knurban för sig att vi är som fjortonåringar. (Mycket grundat på dom två som gick bakom oss.) Jag skulle väl påstå att vi är värre?
Vilka skulle annars få en Disneyfigur att vrida nacken av sig från snöhögen till dörren? Och faktiskt (!) på ett gentlemannasätt, eller kanske för att hissen var seg, få ytterdörren öppnad för oss.
Disneyfiguren som faktiskt var på tapeten, Disneyfiguren som inte synts till, för att citera en viss Knurban : "Men jag har ju aldrig sett **** (här ska namnet in, men jag går ju under källskyddet) iochförsig bor han inte på min våning.. men ändå!"
Då måste det understrykas att Knurban påstått att Batman bor i mitt hus, samtidigt som Batman tydligen bor i 81:an. Spännande. (Det vill säga, Knurban har nokoll. Höhö.)
En intressant hissresa som resulterade i att jag förolämpade en okänding och att Knurban inte vågade titta upp. (Dock inte pågrund av min förolämpning, som faktiskt inte var en förolämpning, mer på andra saker.)

Det här kan verka ganska otydligt, men tro mig, det är väldigt lättutrett om du är Kalle med kollen.


Jag lyssnar på musik och tar det väldigt lugnt. Funderar över saker som inte borde funderas över. Ska, i sinom tid, bege mig bort till Bäck. Men innandess mera musik.
Do i lajka Colin? Nej men, se på fasen. Grannen (den föredetta himlaöppningen) har tystnat så jag kan lyssna på i lugn och ro.


Jo, just det. Jag orkar inte bry mig. Ger upp det mänskliga samfundet och drar till bättre grader. Tyvärr är jag ingen skådespelare, tillskillnad från andra, men jäklar vad jag önskat att jag var det.

Adjöken adjö rövhuven!

Kommentarer
Postat av: Urban Knurban

Jag tror också att vi är värre =S Men det kan vi bjuda på. Vi bjöd ju Disneyfiguren på det. Ofrivilligt men villigt. Oh lala .. Jag säger då det. Å Batman - vi måste ju ta reda på vars han bor. Lätt.

2009-02-14 @ 00:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0