Uppkoppling

Vilket framsteg, det måste jag ge mänskan. Für Elise på hög volym, på piano eller uppspelning kan jag dock inte svara på då jag stog i duschen. Men ändå. Ingen dansbands/country-skit som det annars är.

Lördagen bjöd på en massa olika saker. Bland annat en väldigt estetiskt oriktig tårta, en säng som brakade ihop och rättdansad vals. Hade grymt roligt, även om jag trodde att det var tråkigt på kåren. Men allt bli vad det görs till och det slutade i rolighetens tecken.
Var inte alltför peppad efter fredagens fadäs som.. ja, blev som den blev, så det var skönt att lördagen tog bort det.
Tiggde till mig mat hos La Urban, där även tårtan fick sin "final-touch" och Urban visade sin designådra på en tråkig t-shirt. Folket kom, däribland födelsedagsbarnet, och några placerade sig i sängen. Sängen som senare sa PANG och hejdå. Lite tråkigt för Urban, men tydligen kom björnkraftsmannen dit på söndagen och fixade det samtidigt som björnkraftsmannen lämnade sin markering. Höhö.
Urban skickade det roligaste kortet från lördagen, muppkortet. Hahaahahaaa.. det är humor. Stackarn.


Helena tog guld! Så grymt och värdigt. Häärligt! Var en skön uppvakning. Och Brolles första slalomåk som var grymt det med. (Satt och väntade på uråkningen i andra som tyvärr kom. Typiskt.)
Var inte alltför medveten under herrarnas jaktstart så missade tyvärr Björndalens guld.. som blev brons.. som blev guld. Och än är det väl inte helt klart? Tycker synd om Björndalen att hans 86:e seger blev som den blev. Blä.

Ska upp imorrn och se, självklart. Varken Ferry eller Bergman om jag förstått rätt. Ja jisses.. det är inte lätt.


Läkarkallelsen kom idag. Wie. Nej, less är jag. Därför blir det sängen och en fortsatt förhoppning att min favorit ska dyka upp snart. Nåja, det är ju några hundrasidor kvar... nångång må han ju komma tillbaka. Tss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0