Uträknande

Oh boy you ought to leave this town
Get out while you can the meter's running down
The voices in the streets you love
Everything is better when you hear that sound


Mitt upp i allt igår så slogs jag av en mobiltanke. Finns det egentligen nån som vet vad all strålning kommer att leda till? Tänk om det är så att inom tio - tjugo år så kommer alla dö tack vare mobilerna. Ingen räddning, eftersom så gott som alla har ju en mobil. Hur små är inte ungarna idag som förses med mobiler?
Vilket antagligen är rätt viktigt då det finns så många äckliga idioter i denna värld.

Men iallafall. Har inte riktigt kunnat släppa tanken på hur det kan bli. Satt faxtväxt med min telefon för några år sedan, idag är det inte ofta jag talar i telefon. Tycker det är smidigare med sms, på många sätt. Nåja. Hoppas det blir knall och fall utifallatt.


Dagen gav sköna medaljer. Glädjs otroligt med Södergren, tycker han är väldigt värd detta efter alla gånger han tappat medaljen på sluttampen.
Skidskyttet avslutades med ett brons och en värdelös stafett. Men ändå. Sicket vm. Sicken Helena Jonsson!



Jag vet min sanning. Det räcker med det, spela på. Men min sanning är min sanning.

Håller på att bli galen, är det detta som är livet då går det ju att börja fundera. Idioter.
Men, jag blir iallafall galen i nytvättade kläder. Dom skriker efter mig nu.


Idioter - varför finns det inga kvoter på idioter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0