Huxfluxigt

If your right hand is causing you pain
Cut it off, cut it off
If your colors have started to run
Let them all run, run away from you



Hela texten. Jäklar i mig vad jag älskar bra musik.

Igår så jag motorsågsmassakern för första gången. Det var ingen bra film. Jag gjorde ormimitationer och skrattade åt en höna i en bur. Schampaolo och Urban satt inte brevid varann vilket betyder inget slagsmål, vilket betyder att dom bara satt och tjura. Stackars skitar.
Schampaolo ville inte se film med mig och Urban ikväll. Istället blev det en hemmadejt med the Faculty som fick Urban att  skrika högt.
(Det fanns planer att gå och handla sprite och lime, men dom dog efter att suget försvann.)


Två dagar som inneburit skratt och drygande. Precis som det ska va.


Poopern har beställt biljetter. Stockholm nästa vecka, pöörfa. Tänkte köpa en datorväska jag tyckte va bra, men tydligen var det bara företag som kunde handla där. Poo! POO AJ TÄLL JO. Så nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Antagligen skita i det och kanske gå på väskjakt i the Estocolmo.



Jag har artikeln över min död rätt halvskriven. Det innefattar en uppstigning från en toalett som innebär ett huvud som slås in i en skåpsdörr. Smällen i skåpsdörren får konsekvensen att en panna spräcks mot handfatets kalla yta. Ja..
Nått sånt kommer det bli.

I'm a thinker not a talker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0