Inåtvändning

Antony & the Johnsons - Another world

Jag blir så frustrerad när folk inte förstår vad jag menar när jag talar. Men nu börjar jag komma underfund med att det kanske inte är så konstigt.
Jag kan ha ett mål med det jag ska säga, samtidigt som jag försöker säga det så börjar min hjärna att tänka på helt andra saker och (speciellt om jag råkar befinna mig i ett telefonsamtal) ofta hittar jag spännande saker på golvet eller andra troliga ställen. Det finns gånger jag slutar lyssna på mig själv och inte har en enda aning om vad som kommer ur min mun.
Eller så hoppar jag över själva innehållet och går direkt på poängen.


Så går en dag ifrån våra liv och kommer aldrig åter
..


Drömde alldeles för verklighetstroget och vaknade rätt yr och fundersam. Plockar jag bort det faktum att det gick att låna häst och vagn från servicecentrum så skulle det lika gärna kunnat vara en vanlig dag.
Det är synd att vad jag vill och vad jag vill inte är samsynkade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0