Omhittad

Resultatet är imponerande.. stog det inte, utan inrapporterat. Jag skrattade. Haha. Ibland när bokstäver hoppar kan det bli så bra.


Har suttit och skrivit i nästan fem timmar. Så avlösande. Har inte gett mig in på det jag faktiskt ska skriva, det jag måste skriva för att tömma mig på allt vad det heter och är, men en början har tagit start.
Jag har tappat en så stor del av det jag var bra på. Det började när jag flyttade hemifrån för fem år sen, förhoppningsvis är det inte försent att börja leta nu.


Det känns bara som att kvävas, men det händer inte påriktigt.


Har massa som dansar i huvudet som jag måste få ner. Adjöken adjö, geniet gnuggar sina knölar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0