Onåelig

Gårdagens roligaste ord : Schampaolo

Skrattar fortfarande.. haha. Schampaolo. You had to be there. Schampaolo... Höhö. Väldigt mycket höhö.


Storfötterna på den icke-existerande övervåningen har fått spel. Mycket konstiga saker måste ha hänt under tiden jag var borta härifrån. Galet. Tyvärr finns det ingen farlig trollkarl jag kan leta åt som kan fixa problemet åt mig. Illa, men dom kanske hittar vatten och inser meningen med sina båtfötter. Vem vet.. Jag önskar dom frid iallafall. Eller, nä, jag önskar att dom slutade dunka så förbannat.


Börjar fundera om jag förstört min mage efter flera års misskötande. Måste ligga ner, har ont i tarmarna. (Tror jag iallafall.) Den galna bajstanten i det engelska du är vad du äter-programmet skulle nog oja sig mycket.
Kanske borde köpa fil och havrefras, Poopoohead hade intressanta saker att berätta om det. Måste få magen att bli bra igen. För, det är ju som det sägs, att om magen är glad är mänskan glad.

Nu ska jag gå å... kissåbajs kissåbaj kissåbajsa
Sen ska jag gå å.. torka min lilla stjärt.

Fast det ska jag inte. Jag ska ligga här i mina krampplågor och heja på la swedischarna.


Schampaolo.. haha. Ja jisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0