Orka torka

Andra gången som jag drömmer om tentan. Den här gången hade jag fått 33 poäng. (Imponerande, haha.) VIlket i sig är lite kul då jag inte ens tror 30 var högsta poäng, kommer inte ihåg.

Första gången jag drömde så hade jag och Poopern gjort den. Jag klara den men inte Poopern. Det var ju lite kul för mig.

Jag vet inte vad jag förväntar mig att få. Det skulle vara riktigt skönt om jag klarat den samtidigt som jag vill göra bra och få bra reslutat.


Nä, nu blir det till att leta åt information om hiphop (igen, har jag tur kanske jag sparat den gamla faktan som var till mkvn) och sen sätta på Chess och skriva med min nya vän.
Vi kommer skapa stordåd en vacker dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0