Otippat

Idag, eller igår om det vills, så hände det mig en grej som jag aldrig vart med om förut. Skulle gå och handla fredagsgott med Urban och påväg till 81:an händer det oväntade.

Jag tappade mina byxor. Dom ramlade av lite oväntat. Som tur är så är det mörkt ute nuförtiden och lite halvkallt så folk helst håller sig inne.
Jag som trodde att det var sånt som hände folk i den fiktiva världen, eller i vissas mardrömmar. Ja jisses.

Försökte ta oss igenom Mannen som kunde tala med hästar men min oförmåga att sitta still en längre stund i kombination att det var en rätt värdelös film (sålli Urban, men däääääm så seg döh) ledde till att försöket gavs upp efter en timme. Istället blev det Blood diamond, en av dom bästa filmer jag sett på länge.


Men nu, soffan då jag inte bäddat sängen.
Godnatt världen, ska titta på slutet av filmen med John Travolta och Christian Slater som jag älskade som liten.

Kommentarer
Postat av: Urban

Mannen som kunde tala med hästar är verkligen världens bästa film! Om man kollar på den det vill säga =) haha, du gjorde ju verkligen allt annat Lillen. Men den andra filmen var bra. Leo is my man YOO

2009-01-17 @ 14:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0