Påminnelse

"Hur mår du i kroppen egentligen?"
Nyvaken och fortfarande lite smått kvar i en drömvärld (innehållandes bland annat en gitarrspelande och sjungande granne) fick jag den frågan samtidigt som jag försökte få på mig en tröja.
Trodde att tarmarna kommit ikapp mig, men så var icket fallet. Nåja. Time will tell, it sure will.


Jag vet inte varför jag fick ryck att läsa runt, men jag är ju bara den jag är.

Abbeplastik
En operationsteknik som går ut på att de skär en bit av underläppen och flyttar till överläppen medan den fortfarande sitter fast i underläppen. När den växt fast i överläppen skär de av kopplingen till underläppen.


Fascinerande.

Kommentarer
Postat av: Urban

Och den operationen gör man för att?

2009-01-29 @ 20:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0