Tillkännagivande

Nu ber jag, så snällt det nu bara går, mina kära hjärnspöken att lämna mig ifred idag. Låta mig klara av att städa och äta nått gott.

Jag ska gå i isolering resten av dan, kanske längre beroende på. Stänger av mobilen (skulle gjort det iallafall, om jag vetat vars den var) och inget internet. Jullovet om igen så att säga.

Blir radion och städ, sen mat. Tidig säng tillsammans med Druss. Ska äntligen få veta hur det går, har lagt undan alla öcker under tentaperioden som nu är slut. Drömde tillochmed om boken inatt. Den scenen ska jag skriva en bok om. Jäklar i mig, min fantasi är bäst.

Måndagens önskningar:

MoDo Hockey - the Heart of Hockey. Fortsätt så här nu!

(Tyvärr ligg glassplittret kvar på golvet, men det ska snart sopas upp. Vet inte riktigt vad jag ska säga om gårdagen.. Så, jag säger ingenting.)


Tjolahopp, nu försvinner jag!

Kommentarer
Postat av: Urban

Säg till när du klarar av att möta solen igen =) Jag finns här för dig Lillpippin!

2009-01-14 @ 20:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0