Omvälvande

Det är nått speciellt med Idrottsgalan. Förra årets hyllning av Kajsa Bergqvist ger rysningar, iår var det Stefan Holms tur. Får rysningar av alla prestationer, blir alldeles tårögd.
Ringde för första gången i hela mitt liv och röstade på en person i nått program. Och vad är mer värt det än Jerringpriset? Självklart på Charlotte Kalla. Helt underbart att hon vann.


Var på museet och tittade på HipHop-utställningen. Höll på att skratta ihjäl mig när han började spela en låt, just den låten av alla låtar (kanske inte så konstigt med tanke på vilken låt det är, även om jag aldrig kom och lära mig namnet på den) som jag hade på hjärnan och sjöng på för några veckor sen. Den dök upp i min komplicerade hjärna trotsatt jag tror att jag inte hört den innan.
Den andra gången jag inte kunde sluta skratta var efter Urbans högljudda DOM TIO BUUUUUUDORDEN. (Mitt under "visningen".) Oväntat men ack så roligt!


"Men en sanning som är fördold är värre, mycket värre, eftersom den lägger sig som en klump i
människans mage och växer tills den omsluter henne helt.
"



Förresten avslutade jag Druss inatt. Måste säga att jag tyckte om slutet, även om det kändes ganska väntat så var det en del oväntade händelser. Tyvärr har jag haft rätt stora problem med att skilja alla namn åt, väldigt, väldigt många att hålla reda på, dom sista kapitlen men så är det ibland.
Tyckte det var rätt kul att jag på en av dom sista raderna i epilogen förstog vem en person var och varför det handlat så mycket om han. Ja jisses.

Kommentarer
Postat av: Urban

Poom Poom

2009-01-20 @ 01:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0