Perspektivigt

Finns en massa som skulle kommas ihåg till ett senare liv, men påminneslistor får skrivas någon annan dag.

Jag låg och skrattade konstant i några timmar igår (med inslag av lite tårar som bevis att något är i kras) det kändes så avlösande på nått vis. Båda delarna.

Tackade tillochmed ja till tacoskväll med Malin och Maria idag. Det var riktigt trevligt och roligt. Känns som om det var evigheter sen jag känt mig bekväm i andras sällskap. Och det var det antagligen. (Om julen tas bort, men det är inte samma sak. Ett helt annat liv.)
Fick träffa på två kissekatter som fick min kattlängtan att växa sig ännu starkare och min saknad av bäbisen att sticka till i hjärtat.

På lördag får jag mina filmer. Då ska jag tvinga Urban att se på Just like heaven med mig, och varje gång Markimark visar sig på skärmen ska jag göra en favorit i repris. Men det har jag faktiskt rätt att göra och det faktum att Markimark har en av huvudrollerna gör saken bara ännu bättre.
Tycker vi kan förbereda oss genom att se den dåliga filmen som han hade en lite pissroll i och bara spola fram till hans scener. Vad säger du Urbanturban, is it a deal?

Imorgon (eller idag, beroende på) ska jag faktiskt städa. Trot eller ej. Kanske borde ta en tvättid och få det bortgjort med. Och kanske ta reda på hur det går för Druss och gänget. (Någon ska försöka mörda han, spännande.) Det blev som inte av sist. Läsandet alltså, inte mördandet även om han säkert utsats för ett och annat mordförsök. Tss.




Antony and the Johnsons har rullat idag.
Nya skivan har fått avlösa min nonstop-låt dom senaste dagarna.
Jag andas musik.

Kommentarer
Postat av: Urband

I think that's a deal, Lillpippin =).. ÅH, FAVORIT I REPRIS haha. Men då ska jag ha en bild på Michael Cera bredvid mig så jag har nån att HUGGA..

2009-01-16 @ 16:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0