Ontfullt

Ibland önskar jag att jag kunde göra nått oväntat, göra det som rösten inuti skriker åt mig att göra. Istället vänder jag mig om och tittar åt andra hållet. Går omkring och drömmer, både i vaket och ovaket tillstånd. Försvinner in i något som inte ens existerar. Det är inte hälsosamt att vilja befinna sig i nått som inte finns. Lyckades koppla bort det under tiden jag var hemma, nån tanke då och då, men inte i stor utsträckning. Tillochmed mina drömmar.
Men det kan ju också va så att jag det första jag gjorde när jag kom tillbaka, emot mitt bättre vetande, lät mig återläsas tillbaka.

it was a foolish game i played

Tenta idag. Ja jisses. Skulle tro att jag missar det med en sisådär ett - två poäng. Pånått sätt så känner jag mig lugn, det gör inte så mycket. En omtenta hit eller dit, det hade kunnat vara värre.
Gled mig hem hela vägen med Urban, det är halt ute nu. Kände mig glad, lättad och dum i huvudet. Kommer hem och lyckas krossa två ljusstakar och datorn halvkraschar.
Bajs.
Dom där ljusstakarna betydde.

Hoppas verkligen att MoDo vinner ikväll. Och att morgondagen ger bra utdelning.
Det är faktiskt det enda jag önskar mig nu.
Och att nån kom och sopar upp glassplittret som ligg överallt.

Kommentarer
Postat av: Urban

Jag är lika spänd som du för din skull imorgon =) hoppas att det payar sig liksom... Du skulle se mig nu lillpippin. Jag sitter och skriker till Faith Hill på högsta volym. I LIKE - minnen.

2009-01-12 @ 22:00:07
Postat av: Urban

Jag är lika spänd för din skull som du är =) Hoppas det payar! Du skulle se mig nu - sitter å skriker med till Faith Hill på högsta volym liksom. I AM AWESOME! ... not!

2009-01-12 @ 22:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0