Återgångsresa

Jag gjorde en upptäckt. Hittade åt min.. nånting som har med hotmail att göra iallafall. En del av mitt 2006 fanns där, när jag läser inser jag att jag var arg det året. Väldigt, väldigt arg. Men så var det mycket skit som hände också. Ja jisses så det kan bli hörji bårna. Har inte hunnit läsa igenom så mycket, men hittade nått som fick mig att le.


Good memories. Minns mitt uttalande, hade det nerskrivet.
2007 kom med det efterlängtade sm-guldet. (Och självklart, nätterna med koll på Stanley cupandet.)


Det har varit en bra svenskhelg. Många pallplaceringar, även vinster. Blir glad i hela kroppen. Hoppas på bra kommande vm. Jäs indiiiiiiid.


Insåg tillslut att det inte är ett horn jag håller på att odla i pannan. Bulan är ett resultat av att vara för kort på ett dansgolv med långa folk som inte har koll på sina flaskor. Så kan det gå när haspen inte är på.


Kvällen har spenderats hemma hos Urban tillsammans med Schampaolo. Lax, pärer, gurkisch änd some vajtlök in kräm fräs. Höhö. Gott var det iallafall. Första maten jag fått i mig sen mina pärbullar klockan två i fredags.
Hur som haver såg vi på Nyckeln till frihet, underbara film. Lika bra varje gång. Även om Urban och Schampaolo tyckte att det var roligare och sitta och peta på varandra. (Läs slåss.) Väntade på att få en armbåge på näsan, då hade det tagit eld kan jag lova, men klarade mig trots en armbåge alldeles för nära.
Vad som hände sen vet ingen. Något spårade ur, någon skrek. Någon lät väldigt mycket. Urbans grannar är för alltid skadade.
Men jag ångrar mig inte, trotsallt var det Urbanturban som satt och slog i min vägg och skrek namn. Fy!



Ibland undrar jag hur vi ens kan va vänner. Höhö. Egentligen borde det vara omöjligt. Om jag säger:
  • mobiler och trummisar
  • lillisar och mopsar
  • blåmärken och svullna öron
  • letande av fotspår (vilket inte är så illa, men det är mer som en ledtråd. mer.. spåren if you know what aj mean)
  • oburna radioväskor från en sjuk lillpippi
  • hattar och mobiler
  • gamla gubbar och heta oåldringar
  • outräkneliga dumförklaringar
  • outräkneliga påståenden
  • bankande väggar och skrikande väggar
  • tvåsamhetsbitterhet
Som sagt, ingen säkerhet för omgivningen. Men vad göra, vad göra?
Nä, jag vet iallafall en lillpippi som är glad att Piteå kom före Nyköping.


Dagens bajs är att det tydligen är lektion imorrn, jag som hade tvätt, städning, diskning och handling på schemat då jag äntligen kan stå upp igen. Och även sitta.
Poooo.

Dagens roliga är det faktum att John Cleeses brud tydligen är 45 och inte 27. Höhö.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag slutar aldrig att förvånas över våra olikheter. But I like =)

Lillpippin och Urban = VARNING PÅ STAN.. å i skolan. å på ankars. och överallt annars. =)

2009-01-26 @ 18:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0