Inväntande

Jag låser in mig drar ner persiennerna
och slänger världen på högen av alla saker som jag bojkottar
och jag duckar för alla speglar och blundar så hårt jag kan och försöker glömma
men hur kan man glömma sig själv?


Tenta på måndag. Ska ge mig in i en tentapsykos. Bäst att bita i nu.


En jul hemma utan koll. Helt underbart. Önskar att det kunde börja om. Spel, mat, familj, bra filmer, skoter (inte så mycket som det var tänkt dock), skidtittning, JVM, bingolotto (iår var det inte jag som gjorde på fel bricka), femtioårsnyårfest på bygdis och massa massa mer. 
Den här julen har varit den bästa på länge. ♥


Uppspelning av våra radioprogram idag. Intressant att höra vårt då jag inte hade en enda aning om vad som sas i studion igår. Jag vet inte vars jag håller hus nuförtiden.
Har ingen koll på vad jag gjort sen jag kom tillbaka i tisdags. Det är skrämmande att försvinna så.
Jag har blivit ett levande spöke.




Längtar tills på tisdag när allt kan komma att förändras.

Kommentarer
Postat av: Urban

Jag hoppas du hittar livet åter på tisdag! Förstår heeelt vad du menar...

2009-01-10 @ 14:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0