Hejdå

Sitter och mumsar på ett äpple, ett såkallat Dennisäpple.
- Vad har du där?
- Ett... äääpplä

Funderar över kvällen. Egentligen har jag mest lust att försvara trädgårdar, kanske äta ett äpple eller två. Se sista avsnittet av De halvt dolda och njuta av, fast det är fel ord kanske beundra är ett mer passande, Jonas Gardell. Han är störst.

Människor,ack, människor. Denna art som aldrig får nog.

I held your hand, is this the thanks i get?
I took you in, is this the thanks i get?

Nä. Nu skiter jag i detta. Kvicksand är svårt att komma upp ur, men inte en omöjlighet. Läs bara Kalle Anka.



Hade ett väldigt intressant samtal med Poopern igår. Tur att det går att skratta. Rötterna blir starka när det blåser.
Och skönt att få ur vissa saker utan att tänka hur det låter.

Nu blir det musik och kanske att jag tar mig ner på nedervåningen. Just nu spelar det ingen roll, måste säga att jag mår godis och skiter i vilket. Lägger även min "artikel" åt sidan. Dääm it stinks, men så är det.

En trevlig helg önskas iallafall. Med massa svenska insatser. (Ingen bra dag för mig igår, MoDo bajs och Sverige, hm.) Den blev bättre idag. Hoppas att VM blir en skytteglädje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0