Sprakning

Underbar frossa och allmänt illamående. Jag tackar för att jag av någon anledning hade en värktablett i jackfickan så jag hann dämpa anfallet innan det slog ut helt. Slapp ligga helt utslagen på toaletten och kräkas tarmarna ur mig.
Helt smärtfritt är det inte, men det är skönt att känna att jag faktiskt lever.

Borde skriva klart hiphop-artikeln men håller på att frysa livet av mig. Blä.


Tv-journalistik idag. Roligaste dagen på riktigt länge. Har skrattat konstant. Mina, Emma, Anna, Dennis och Malins superscener är värda ett pris. Tyvärr blev mördarscenen halvt överspelad, men vi har ju minnet kvar.

Vet inte hur jag ska göra med morgondagen.. Stannar jag hemma är chansen stor att det börjar växa mossa på mig. Kan inte fortsätta på det här sättet, det är en sak som är säker. Baah.
Confusion in my head.

Äh, får ta det imorrn. Nu är det dags att skriva. Insåg inatt att jag måste ta död på en person. Sorgligt men sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0