Fundersam


Jag skulle slippa vänta här om mitt "var" blev till mitt "är".



Småjobbat idag. Skötte disken och klarade av kassan. Katching på den. Var affärsmässig och ekonomisk. Bäddade sängar och smånallade pepparkakor.

Är halvdöv efter kvällens bilåkande med musik och sjungning.
IT'S A RAT TRAP JUDY AND WE'VE BEEN CAUGHT..!

Känner mig lite kluven till befinnandet på många sätt. Som tur är så ska jag förhoppningsvis jobba sågottsom hela sommarn, då hinner jag inte tänka så mycket på sånt som inte ska tänkas på. Och det är bra.
Av samma anledning borde jag nog hålla mig borta från datorn, Nicole har smittat av sig på mig. Inte bra.


Imorrn ska jag göra en smörgåstårta för första gången i mitt liv. Det kan nog bli intressant.

Kommentarer
Postat av: Josejful!

OMG! det var ngn som kommenterade mitt förra blogginlägg och jag har INGEN ANING om vem det kan vara!



Det är jobbigt att sakna någon som inte vem att denne är saknad! DÄM IT LILLPIPPIN, DÄM IT!

2009-06-07 @ 12:14:52
URL: http://shopoholicer.blogg.se/
Postat av: Chosse

jag menade såklart VET, inte vem...



Jag håller tummarna för din smörgåstårta, det kan ju inte bli annat än...dåligt:P ???

2009-06-07 @ 22:59:10
URL: http://shopoholicer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0