Serenadiska timmar

Jag och teknik, vi går verkligen ihop. Datorn blev svart men spelade musik så jag höll i knappen så den dog och tänkte att nu är det slut, fiskade upp boken som jag lyckats kasta ner mellan väggen och sängen. Sen, just när jag öppnat boken, uppstog datorn från det döda och Anders Wedins ljuva stämma hördes återigen. Så nu sitter jag och lyssnar på låten fast jag borde sova.

Det är mitt eget fel, vad som än händer med mitt hjärta.

Fotbollen sög. Sverige spela skit och Grønkjær fick inte ens komma in, jag som tippat han som målgörare. Näej, usch. Här blir det ju inget Sydafrika om det inte skärps till ordentligt.
Simon Banks påpekande om likheterna mellan gårdagen och sist Sverige missade ett slutspel var ju väldigt glädjande...

Robin Söderling däremot. Sicken jäkla grabb. Hoppas verkligen detta håller i sig.


Väcktes av en upptrissad förstagångs-röstare. Själv är jag ju veteran, gammal som jag är, så jag delade inte direkt känslan. Fast det kan också bero på min otroligt dåliga koll denna gång.
Sen jobb för hela slanten. Tänk så det kan bli. Fick många ryck, bland annat tillverkade jag en anti-alien-hatt á la Signs.
Men imorrn ska jag inte äta en enda kaka. Inte ens en liten halvtrasig en...


Just nu ser jag framemot 22 juli. Då blir det livat i luckan kan jag lova. Tillbaka i bajslukten, men vad gör väl det om sällskapet är av högsta klass. (Dock ett väldigt barskrapat sådant.)
Kanske är det då dags för djupa samtal mellan två personer som inte har nån större koll på vad den andra pratar om men som ändå lyckas få ur så mycket av det. Tss. Krävs två fullblodsproffs för att klara av det tro jag.

Vad vet du om månljuset
Förrän du blivit sönderslagen under det



Skåningen verka leva där borta i Norge. Det är alltid positivt. Skulle va ganska tomt till hösten annars, om 75:an stå tom. (Första tjing till mig. Tackar.)

 
Nu ska datorn stängas av på riktigt, vem vet, den kanske sätt på sig igen och spelar lite Wediniska för mig. 



En hälsning till en tvivlande tönt, titt så fint det blev! Jag kan tyvärr inte säga nått om smaken då jag aldrig skulle få för mig att smaka. Tycker det är äckligt, trot eller ej. Tss. Men iallafall. Så illa var det väl inte för första gången?


Kommentarer
Postat av: Josse som verkligen kmr att springa till 75an och vem har lixom längst ben? JAG! ;D

Mahahah du kan va tönt! Och btw, just so u know bara, så är 75:an MIN! du kan ju bara bo i din loftgång och...BO! så det så! :P

2009-06-08 @ 22:19:08
URL: http://shopoholicer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0