Bilväg

Som en blixt från klar himmel slår det mig, helt försvarslös där jag sitter på buss 100 påväg bort. Lasse Lindh. Det är ju bara att inse att jag kommer att grämas över detta resten av mitt enfaldiga liv. (Vilket är en grov överdrift, men ändå.) Lasse Lindh. Allvarligt talat.
Bra jobbat där klantarsle!


Sitter i Rossön nu. Kom hit igårkväll utan att berätta för Poopern. Hon hade inget anat, trots att hon ringde och väckte mig på bussen. (Då satt jag tydligen i Sveriges mest skakande buss, om jag ska tro på dom andra. Buss..värdinnan (?) försökte febrilt hitta åt en annan buss, men inte förrns i Umeå skulle det bli sanning. Hur som haver.)
Kommer hem, sitter och titta på hockeyn. Seg match mellan Leksand och AIK. Poopern kom hem, drygar sig. Kommer in i rummet för att visa pappa studentmössan. Men ryggen mot mig den lilla apan, så jag nöp hon i arslet. Höhö.

Så. Här är en syster som inte är så självisk. Ikväll är det musikal. Jäj!


Men, nu blir det itagning. Adjö. Får ävär. Fast, först måste jag bli avbajsad.



Ps. Om det är fint väder på lördag ska vi ta skotern ner till sjön och grilla! Vem är lycklig över att ha farit hem? Åh jäääs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0