Doftande

Kommer hem och det luktar curry. Har inte ätit nått kryddat med curry på nästan en vecka. Ändå luktar det curry. Jag blir sugen på curry, men.. det går ju som inte att äta en massa curry nu. Det blir ju helt fel med världsplanen.
Tänk så det kan bli.

Ändå är det curry som lockar mig. Jäklar, jag är sen några veckor tillbaka helt förtjust i curry. Curry är svinigt gott!
Hur många H finns det i detta?


Slog handen i.. ja, skyddet för att man inte ska ramla ner på backen, utanför Nicole. När ska min otur ta slut?


Mina vita strumpor blev svartade av skorna. Typiskt. Mina skor som jag inte haft på över tre månader. Så kan det också gå.


Nä. Nu ska jag återgår till att sniffa curry och önska att jag hade haft mig en personlig kock som kunde gjort mig en maträtt med en massa curry.
För som sagt, curry det är ju allt bra gott det.



Ps. Jag vetinte. Men om du är så otroligt äckligt jäkla korkad att du tacklar någon som står mot sargen, då ska du ha ett straff. Ett hårt straff.
Skadar du personen i fråga så den inte kan vara med, då ska inte du vara med förrns personen kan vara med igen. Och då ska du ändå få vänta ett antal matcher tills du får släppas in i sargen igen.
Skadar du personen permanent och karriären tar slut, då ska din karriär ta slut.
Jag hatar människor som tacklar i ryggen mot sargen. Så otroligt jäkla korkat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0