Ledlös

Vaknar helt sne i kroppen, nacken är mongo och blåmärke på handryggen. Undra om jag försökt ta livet av mig i sömnen? Det går ju att fundera. Min näsa gör också ont.


Väntar på att Spännis ska blir färdig med det han håll på med, så vi kan påbörja inslagsfilmning. Tyvärr sket sig den superbra grejen vi skulle gjort igår så frågan är om denna dag kan ge nått.
Spännis, Prinsipessan och Brynte en supertrio som svävar iväg alldeles för mycket. Satt några timmar på Nodo och gjorde ingenting. Men det var skönt. Schampaolo och Scherminator var där ett tag med.


Nä. Ska återgå till låten med stort L. Rösten med stort R. Känslan med stort K.

turningtheothercheek

Även om jag inte vill erkänna det så saknar jag. Sjukt egentligen. Jag som längtade därifrån, men känslan.. Jag saknar vissa saker. Det som blivit självklart och inte längre finns kvar. Den tillåtna ensamheten som inte fungerar här.
Kommer antagligen aldrig mer att fara dit. Konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0