Mördande

Jag börjar undra om jag undermedvetet försöker ta livet av mig. Nattens bravader har fullföljts av dagens.

När jag skulle gå hemifrån Malin så missar jag dom tre sista stegen i en trapp och flyger handlöst ner. Mitt makaronpaket fick sig en smäll. Tss. Tappade känseln i höger fotled och nu är knölen några nummer för stora.
Efter att halvhaltat mig hem så stuper jag över en stol i köket. Makaronpaketet fick ännu en smäll. Har ingen aning om hur det fallet gick till. Skulle tända i taket och PANG.
Så kan det gå.


Det blev lite filmat idag. Vi är allt bra duktiga. Det faktum att det tog oss ett par timmar innan vi kom oss ut är en annan sak. Jag och Dennis har en speciell överenskommelse. Om nån vill veta så stjäl bandet där Dennis sjunger om månen. Höhö.



Hjärnan. Kom tillbaka! Jag behöver dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0