Pluggning

Ser mig själv i spegeln och far tillbaka till en tid när jag hade enfärgat hår. Sen kommer jag på att det är oroväckande få år i mitt liv jag haft det. Så, jag kanske inte ska klaga.
Eller helt enkelt raka bort allt och hoppas på att det som växer ut har en färg.

Behöver verkligen klippa bort skiten. Så här långt hår har jag inte haft på över ett år. Eller kring ett år kanske? Snart sätter jag väl hår i halsen igen. Hemska tanke.


Ser mig själv i spegel och inser att vitt (verkligen) inte är min färg.

Har lyckats göra ett eget hål i örsnibben. Det är ganska lyckat med tanke på att det redan fanns ett hål sen förut.

Hör min (under?)granne sjunga så fruktansvärt inte vackert och jag antar att det inte är alltför illa att komma bort för ett tag. Jisses, sicken karl. Försöker överrösta med min egen musik, det går inte så bra. Jag hoppas verkligen att det är musiken som är det sjungande. Fast.. ja. Hm.
Hjälp.


Ändå kan jag inte låta bli att önska att jag kunde blunda och sen när ögonen öppnas igen är klockan sisådär elva och jag är hemma igen. Det, det vore allt nått bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0