Rostig

Fick en bekräftan igår som jag trodde att jag skulle må bättre av. Så var det inte.
Det var en bra läkare iallafall, som lyssnade och förstog. Gick ändå därifrån med gråten i halsen och kunde inte komma hem förrns åttatiden.
Då kunde jag känna efter, men ville inte. Orkar inte.


En asrolig dag idag. Härligaste gruppen i tv-studion. Vi ägde skiten ur allt! Lärarn var imponerad av oss. Mycket beröm till mycket berömningsvärda mänsker.

Jag klarade tv-tentan. Helt sjukt.

Jenny tyckte synkbilden var jättefin, jag har gått omkring med onödig ångest. Jag klarade det, helt sjukt det med.


Fast det är klart, igår hände det en rolig grej. Jag fick ett erbjudande att få mitt namnbyte betalat. Höhö. Synd bara att jag inte har några större planer på att döpa om mig till Greta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0