Underifrån

Att veta är inte alltid befriande. Det kan vara som att sitta i en rävsax. Frågan är när räven börjar gnaga av sig benet för att komma loss.
En av tvåhundra.


Jag är glad för musik. Imorrn kanske jag kom att mötas av en skiva som kommer göra mig så otroligt glad. Ett år. Jag är glad att jag vänta på att köpa den tills nu. Dubbelskiva och under hundringen.

Hur är det tänkt att skivor ska säljas om dom kostar över 300 kr? En vanlig enkel. Idioter. Jag blir galen. Önskar mig rik. Sicken skivkollektion jag skulle ha.



Tänk att ha vart i la Estocolmo. Två flugor i en smäll.
(Det är ju det jag säger. Han är en gud.)
Varför bor jag aldrig så jag kan va där det som gör ens öron lyckliga är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0