Uppgång

Studio A 15:00 den Trettonde mars 2009.

Vi var så grymt bra! Härligaste och bästa gruppen någonsin. Är väldigt imponerad av oss alla. Speciellt Vanessa och Emma. Vanessa med flera tidtagarur och Emma med bildkollen.
Jäklar i mig.
Har haft så roligt med alla dom senaste tre dagarna och våran sändning blev så bra. Jag tror och hoppas att Jenny märkte av våran energi och otroliga gruppgemenskap.
Alla var verkligen på sin rätta plats. Går nog inte att beskriva hur kul det har varit. Jag hoppas att vi kom att göra nått ihop igen, så superduperbäst som vi var.

Supergruppens supertv-sändning!

(Med tanke på vad folket het på msn så tro jag vi är rörande överens.)



Sitter och laddar upp med the Sounds. Så längesen jag lyssnade på detta album, det kommer alltid att symbolisera påsklovet. Det lovet jag låg ute på ett liggunderlag varje dag och lyssnade på skivan och läste. Med Poopie liggandes vid mina fötter..


Sen i tisdags har jag blivit paranoid. Men.. i hela mitt liv har jag försökt att bota det onda med mer tyngd och nu är det inte bra. Inte bra alls. Måste lägga om hela mitt tänk och mentalitet när det kommer till allt det onda. Vilket kommer att bli svårt. (Tycker jag var duktig på Ica som inte bar nått med vänsterarmen då den inte var på min sida, fick tillochmed Urban att lägga ner en sprite-flaska i min korg utan att mänskan fatta läget. Muahaha.)
Jag vet inte vad allt betyder och tror att jag ska ta kontakt med ordföranden för det och se vad det egentligen innebär.

Och på tal om det. Urban kläckte ur sig årets fråga på det sorgligaste sättet mänskan kunde uttrycka det. Jag höll på att skratta ihjäl mig.
"Tycker inte du..."
Höhö.


Just det. Ni som kör bil. Ärligt talat. Det är halt. Idioter.

Kommentarer
Postat av: Urban

Jag blev sjukt rörd av min egen fråga, det må jag säga.

AND OUI, vi var bästaste gruppen!

2009-03-14 @ 14:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0