Uppmaning

Nu: Nyss hemkommen och snorhungrig. Det riktigt skriker i kroppen efter näring och skit. Har tydligen lyckats vandra vägen till Max och tillbaka, hem till Robin där det för min del först blev utskrattning av Knurban och Lillis tama försök att spela guitar hero.
Sen blidde det sing star.


Är det någon som eftersöker någon som kan skriva texter till låtar så finns jag här. Bara som en anmärkning på himlen så att säga.
Känner att jag har en otrolig talang i det ämnet som borde tas tillvara på.


Kommentarer
Postat av: Urban

ROLIGASTE KVÄLLEN PÅ LÄNGE.

Och ett litet faktafel:

- Jag å lillis var sjukt grymma på guitar hero. Jag vann över honom TWICE. Och jag har aldrig spelat det i hela mitt liv och aldrig hållit i en gitarr tidigare.

Kan jag bli mer nöjd?

2009-03-14 @ 14:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0