Tillkännagivande

För imorrn är ju ingen vanlig dag, för det råka ju som så vara Knurbans 20-årsdag och ingen present blir det från mig. Men, jag lovar! Den är på gång.. Det har bara vart så jäkulens mycket den senaste tiden, så min superpresent har inte fått tillräckligt med uppmärksamhet från mig. 
Men Knurben, när du väl läser detta så vet du att den är på g. Men troligen hinner jag inte klart denna veckan ens när tvn kom och ta den mesta tiden. 
Och sen vet jag inte hur min kommande vecka ser ut, hurvida jag hinner fara hem till Rossisland eller inte. Men som sagt, när du se detta så vet du.

Och, nä, förresten. En present har jag faktiskt! Om jag nu klarar av att fixa den, och gör jag det. Då Knurben, planera in kvällen imorrn med en Lillpippi som lovar att försöka sköta sig en hel film och har bakat vad jag tror kom att va den goaste kladdkakan nånsin. 
Om nu båda har tid imorrn. Annars få det bli en annan dag. Men som sagt. Jag hoppas du inte gråter om du inte får hela din 20-årspresent imorrn. Men saker som kommer från hjärtat måste få ta den tid den kräver. Höhö. 
Du kom och tycka att väntan är värd. För annars jäklar, då kan du ta dig i brasan din fuling.



Sitter på skolan och försöker få saker gjorda. Lite har jag fått halvgjort. Försöker att lugna ner den otroliga ångesten som tagit sin plats sen dagens lektion. Har bara varit hemma en timme idag, klarar inte av att sitta där. 
Knurban är och yrar som vanligt, först får jag veta att någon har varit och strykt omkring i korridorerna idag. Och sen kommer Knurban inkutandes med en katalog. 
Intressant läsning. 
Dom två faktorerna tillsammans med en loftgång någonstans på ankars.. det är en farlig kombination.


Nä, nu ska jag återgå till skrivandet. Jesus vad härligt det är när det flyter på, synd bara att det är i helt fel form. 


Nu ska jag gå och... kissåbajs, kissåbajs, kissåbajs
Sen ska jag gå och... torka min lilla stjärt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0