Uthärdligt

Har hittat en av dom renaste tonerna jag nånsin hört en mänska ta. Det är vackert och ger mig gåshud. Har lugnat ner mig sen teknikfadäsen. Det hade kunnat vara värre, kanske lika bra att vissa saker försvann.

Gårdagens upptäckt som gjorde mig glad: två tidigare olyssnade Markus-låtar!
En skänk från ovan. Det tillsammans med nya stjärnan på min himmel lämnar ingen orörd. Mer musik till världen.


Har vaknat två dar i rad av att min mage håller på att förkorta min livsglädje. (Eller, rent tekniskt vaknade jag av min grannes vackra morgonstämma igår.) Jag hoppas och ber för att det inte ska upprepas igen nästa gång jag vaknar. Magontet alltså, inte grannen. För vem vill inte bli väckt av gitarrspel och sång?





Som på ett bananskal halkar jag in och snubblar till. Funderar, fast jag inte vill. Hittar och ser, hittar och suckar. Egentligen helt meningslöst, så varför slösar jag energi?
(Tänk att jag kunde förutspå det redan då. Redan innan, redan påväg på en väg.)


Påtal om markusluggen. Det går att bära upp.

Kommentarer
Postat av: Urban

Markusluggen - ajabaja Lillpippin. Jag är besviken på dig. HUR KUNDE DU????

2009-03-18 @ 08:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0