Viljande

Jag är så trött på att känna all den här osäkerheten som inte vill försvinna. Osäkerheten om framtiden, osäkerheten om livet i stort.

Jag vill ha fredagen igen. En helt superduperunderbar dag. Först med tv-sändning och avslutning med sing star mitt i natten i ett sovande Ankars.
Jag vill glömma allt för en stund och skratta med mänsker som är dumma i huvudet. Jag vill sitta på en säng och prata liv. Jag vill va på kåren med bra musik. Jag vill promenera till Max tillsammans med en hög yra mänsker. Jag vill ligga på en säng och skratta åt misslyckade guitar hero-försök. Jag vill sitta på en soffa och önska låtar medans en kunnig mänska tar ut ackorden på en gitarr. Jag vill ligga på en säng och hitta på egna texter på låtar.
Jag vill komma hem när morgonljuset får mig att undra vars kvällen tagit vägen.


And now seven demons' riding on my bed
Get off my bed

Jag har ett blåmärke på armen som är format som en smiley. En glad mun och två ögon. Jag tar det som att min kropp har en väldigt udda humor.
Jag tar det som ett bra tecken och att vi tillsammans ska vinna kampen.

I try to sort things out read numbers in lines
But when I try to explain, it all sounds insane





Förresten borde markus-luggen bara få finnas på den rättmätige ägarn. Bara som en liten parantes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0