Intåg

Mina problem har fått nya drömmar.

Jag kräver inget mer än att få grilla på en sjö, med skinande sol. Allt annat känns så avlägset och allt onödigt ont är som en fis i rymden. Det är så det ska vara.
 - Det här är livskvalité. Kom ihåg det när ni flytta från Rossön.

Gud vad jag vill stanna kvar i såna stunder. Bara ligga, eller hoppa beroende på, och njuta. Snart är det påsk, då blir det förhoppningsvis många sådana dagar. 
Även om det slutar med att jag har en bajslåt på hjärnan. 
fiser du så dör nog jag
det är dagens sanning

Satt i bussen och lyssnade på radio. Fick veta att Påven är i Afrika. Jag har lite svårt för extrem religion, speciellt Påven verkar ju vara en lustig figur. Men det är klart, sprider han glädje till folk så är väl det kul. Men så får jag höra det otroligt smarta och djupsinnade uttalande han gjort; 
"Kondomer hindrar inte aids, det bidrar snarare till det."
Hur är karln funtad? Hur är hela alltet där i Vatikanen gjort. Dumma arsle.




Har suttit på skolan nästan sen jag kom tillbaka. Är nu färdig med enkäten och har fått nästan två sidor till tentan skriven. (Nu är jag uppe i väldigt många fler än jag trodde att jag kunde. Hoppas det är av relevans bara.)
Ska nog ta och traska hemåt snart.



Jag är allergisk helt enkelt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0